Reklamacija proizvoda, neispravne pošiljke i materijalni nedostaci: ATILA d.o.o. je odgovorna za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje putem web-trgovine, u roku od jamstvenog roka koji daje proizvođač robe Kupcu (u Zakonu definirane kao prijelaz rizika na Kupca), u skladu s pozitivnim zakonima Republike Hrvatske, posebno sa Zakonom o obveznim odnosima te za ostvarenje prava proizašlih iz postojanja materijalnog nedostatka proizvoda nije potreban jamstveni list. Ukoliko se materijalni nedostatak pojavi u roku od godinu dana od predaje robe Kupcu, odnosno od prijenosa rizika na Kupca, smatra se da je nedostatak već postojao u vrijeme predaje robe osim ako Atila d.o.o. (Prodavatelj) ne dokaže suprotno. Ako se nedostatak pojavi nakon isteka roka od godinu dana od prijelaza rizika na Kupca, Kupac treba dokazati da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika (odnosno predaje robe). Nakon isteka roka od dvije godine, Prodavatelj Atila d.o.o. i dalje je odgovoran za nedostatke koji su mu prilikom prijelaza rizika bili poznati. U slučaju neispravnosti proizvoda za koji je izdano jamstvo, Atila d.o.o. je dužna organizirati popravak proizvoda te snositi troškove istog u punom iznosu (troškovi prijevoza, dolazak servisera, popravak…), osim ako Kupac prethodno nije prekršio uvjete za ostvarivanje jamstva (npr. popravak kod neovlaštene osobe i slično). Ako je za proizvod izdano jamstvo, Kupac može zatražiti zamjenu proizvoda u slučaju da Prodavatelj odnosno Proizvođač ne popravi stvar u razumnom roku. Zamjena proizvoda bez da ga se prethodno pokuša popraviti moguća je samo ako je tako definirano u uvjetima pojedinačnog jamstva za proizvod. Atila d.o.o. nema pravo naplatiti obavljenu uslugu i troškove dolaska za izvršeni popravak ili zamjenu proizvoda u jamstvenom roku, ako su ostvareni svi uvjeti za ostvarivanje prava Kupca na popravak ili zamjenu proizvoda. Drugim riječima, Atila d.o.o. ima obvezu snositi troškove nastale u vezi popravka ili zamjene proizvoda u jamstvenom roku. Naručeni proizvodi pakiraju se i slažu na način da se redovitim rukovanjem u dostavi ne oštete. Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, kupac ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri uručenju pošiljke. Iznimno, prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke može se podnijeti nakon uručenja pošiljke u roku od 2 dana, samo ako kupac priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nije nastalo nakon uručenja. Potpisom potvrde o primitku pošiljke kupac potvrđuje da nema prigovora na dostavljene proizvode. Odbijanjem primitka neispravne pošiljke, dostavna služba će pošiljku vratiti Atila d.o.o. U slučaju skrivenog nedostatka proizvoda, a što kupac može utvrditi tek uvidom u proizvod, omogućuje mu se jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjena proizvoda ili umanjenje cijene. Prigovori se šalju e-mailom na: webshop@atila.hr, ili pismeno na adresu Atila d.o.o., Andrije Morovičića 9, 43000 Bjelovar. Atila d.o.o. će pismeno potvrditi primitak prigovora i odgovoriti u najkraćem roku, a najkasnije u roku 15 dana od zaprimanja prigovora (sukladno Zakonu o zaštiti potrošača). Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je dužan sam snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na povrat robe. U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Atila ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Pravo na jednostrani raskid ugovora: Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na svoje računalo s ovog linka ili raskid izvršiti popunjavanjem online obrasca na stranici Jednostrani raskid ugovora. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku 14 dana od dana primitka narudžbe. Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora: • ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje – ukoliko je bila otvorena nakon dostave; • ako je predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nepopravljivo pomiješana s drugim sadržajima; • ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok upotrebe. Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, kupac je o tome dužan obavijestiti ATILA d.o.o. i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili e-mailom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i e-mail adresu. ATILA d.o.o. će potvrditi primitak obavijesti o jednostranom raskidu. Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu predana u posjed roba koja čini predmet ugovora ili osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik. Ukoliko kupac jednostrano raskine ovaj ugovor, ATILA d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat primljenog novca, bez odgode, a najkasnije u roku 14 dana od dana povrata robe ili nakon dostavljenog dokaza da je roba poslana. Povrat novca vrši se uplatom na tekući račun kupca. Kupac je dužan robu poslati bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu. Kupcu se uplaćeni iznos vraća u cijelosti, što znači da se vraćaju i plaćeni troškovi dostave robe. Primjerice, ukoliko je kupac platio iznos od 250 kn, od čega je 215 kn cijena proizvoda, a 35 kn trošak dostave, na račun kupca se uplaćuje cijeli iznos od 250 kn. Troškove povrata robe snosi kupac. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe i dužan je nadoknaditi mogući gubitak vrijednosti proizvoda ukoliko taj gubitak vrijednosti proizlazi iz nepravilnog postupanja s robom, a do kojeg se dolazi provjerom kvalitete, značajki i načina djelovanja robe.
Postupak sklapanja ugovora - narudžba Kupovina se obavlja na web stranicama ATILA d.o.o. www.atila.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. ATILA d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe (primitku elektroničke poruke koja sadrži ponudu kupca) i slanju pošiljke. U slučaju da ATILA d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik ATILA d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda. Kupovinu proizvoda i/ili usluga u ime maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici. Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda i proizvoda raspoloživih po narudžbi koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu, dok se dostava proizvoda vrši na području Republike Hrvatske. Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u "Pretraživanje" pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda ATILA d.o.o. koji je uređen prema vrstama proizvoda. Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "Dodaj u košaricu" odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na „Nastavi kupovati“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“ ili završiti proces odabira proizvoda klikom na „Dovrši kupovinu“. Kada kupac završi proces odabira proizvoda klikom na "Dovrši kupovinu“ preusmjerit će se na stranicu gdje odabire način plaćanja, način dostave, unosi kod ukoliko posjeduje kupon ili poklon bon, stavlja dodatne napomene ukoliko ih ima, te označava odgovarajuću kućicu ukoliko želi R1 račun. Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice "Slažem se s Općim uvjetima poslovanja" čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Opće uvjete poslovanja te da se sa istima slaže i označavanjem kućice „Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja“. Klikom na „Promijeni sadržaj košarice“ kupac može izmijeniti sadržaj košarice. Ukoliko se kupac slaže sa kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Plati“. Nakon što kupac pritiskom na ikonu "Plati" izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade. Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je pošiljka poslana, odnosno da je kupac može preuzeti u poslovnici ATILA d.o.o. te uputu o preuzimanju. Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u roku od 20 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od izvršenog plaćanja, odnosno 20 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od sklapanja kupoprodajnog ugovora s ugovorenim plaćanjem po primitku, dužan je obavijestiti ATILA d.o.o. o istom na adresu e-pošte webshop@atila.hr . Ukoliko kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte u roku od 72 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način naveden u e-poruci, dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte webshop@atila.hr. U slučaju problema tijekom narudžbe kupac može kontaktirati ATILA d.o.o. na adresu e-pošte webshop@atila.hr ili svaki radni dan (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od 7 do 15:30 sati na broj telefona +385 98 391 139. Načini plaćanja: Naručene proizvode moguće je platiti jednim od sljedećih načina plaćanja: • pouzećem (plaćanje prilikom preuzimanja), • bankovnom uplatom (putem e-bankarstva ili općom uplatnicom), U slučaju da kupac proizvode plaća uplatom na račun, ugovor će se smatrati sklopljenim kada ATILA d.o.o. zaprimi potvrdu o uplati. Ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude kupca, a odmah dostupan proizvod bit će otpremljen dostavnoj službi u roku 24 sata dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) po primitku uplate kupoprodajne cijene. Proizvod će biti dostavljen kupcu na teritoriju Republike Hrvatske u roku od 2-5 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od predaje proizvoda dostavnoj službi. Račun R1 kupac je dužan zatražiti prilikom ispunjavanja narudžbe, naknadni zahtjevi za R1 računom neće biti uvaženi. Ako se plaćanje vrši bankovnom doznakom (virmanom ili internet bankarstvom) kupac koristiti podatke za uplatu koje primi e-poštom od strane prodavatelja.
Obavijest o načinu prigovora potrošača: Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na Atila d.o.o., Andrije Morovičića 9, 43000 Bjelovar ili elektroničke pošte na adresu e-pošte webshop@atila.hr ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi Atila d.o.o., Andrije Morovičića 9, 43000 Bjelovar. Kako bi potrošaću ATILA d.o.o. odgovorilo na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača ATILA d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U slučaju eventualnog spora ATILA d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je Općinski sud u Bjelovaru. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje. Ukoliko potrošač prihvaća Opće uvjete poslovanja, prihvaća i sve druge uvjete navedene na web stranici www.atila.hr te sve ostale odredbe navedene na toj web stranici. Ukoliko se potrošač ne slaže s bilo kojim dijelom predugovorne obavijesti ili Općih uvjeta poslovanja moli se isti da ne koristi web stranicu www.atila.hr i ne sklapa ugovor o kupoprodaji. ATILA d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja i pravila bez prethodne najave. Opći uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana Zakonom o zaštiti potrošača. Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne odnose se na pravne osobe, a na koje se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.atila.hr. Proizvodi su prikazani opisno i fotografijama. Fotografije proizvoda su slične prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su naručeni. Prodavatelj posebno ističe da vizualni izgled proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.atila.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.atila.hr, ATILA d.o.o. zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor. Cijene istaknute na web stranici www.atila.hr izražene su u kunama/eurima i u njih je uračunat PDV. Istaknute cijene ne uključuju trošak dostave. ATILA d.o.o. ne isključuje mogućnost pogreške u iskazivanju cijena proizvoda ili akcijske ponude te se unaprijed ispričava kupcima ukoliko dođe do navedenog. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja. ATILA d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Predmet narudžbe mogu biti proizvodi koji su odmah raspoloživi, ili raspoloživi po narudžbi. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.atila.hr, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u Atila d.o.o. Ako naručeni proizvod nije raspoloživ, ATILA d.o.o. će obavijestiti kupca da proizvod nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda koji je odmah raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.
Reklamacija proizvoda, neispravne pošiljke i materijalni nedostaci: ATILA d.o.o. je odgovorna za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje putem web-trgovine, u roku od jamstvenog roka koji daje proizvođač robe Kupcu (u Zakonu definirane kao prijelaz rizika na Kupca), u skladu s pozitivnim zakonima Republike Hrvatske, posebno sa Zakonom o obveznim odnosima te za ostvarenje prava proizašlih iz postojanja materijalnog nedostatka proizvoda nije potreban jamstveni list. Ukoliko se materijalni nedostatak pojavi u roku od godinu dana od predaje robe Kupcu, odnosno od prijenosa rizika na Kupca, smatra se da je nedostatak već postojao u vrijeme predaje robe osim ako Atila d.o.o. (Prodavatelj) ne dokaže suprotno. Ako se nedostatak pojavi nakon isteka roka od godinu dana od prijelaza rizika na Kupca, Kupac treba dokazati da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika (odnosno predaje robe). Nakon isteka roka od dvije godine, Prodavatelj Atila d.o.o. i dalje je odgovoran za nedostatke koji su mu prilikom prijelaza rizika bili poznati. U slučaju neispravnosti proizvoda za koji je izdano jamstvo, Atila d.o.o. je dužna organizirati popravak proizvoda te snositi troškove istog u punom iznosu (troškovi prijevoza, dolazak servisera, popravak…), osim ako Kupac prethodno nije prekršio uvjete za ostvarivanje jamstva (npr. popravak kod neovlaštene osobe i slično). Ako je za proizvod izdano jamstvo, Kupac može zatražiti zamjenu proizvoda u slučaju da Prodavatelj odnosno Proizvođač ne popravi stvar u razumnom roku. Zamjena proizvoda bez da ga se prethodno pokuša popraviti moguća je samo ako je tako definirano u uvjetima pojedinačnog jamstva za proizvod. Atila d.o.o. nema pravo naplatiti obavljenu uslugu i troškove dolaska za izvršeni popravak ili zamjenu proizvoda u jamstvenom roku, ako su ostvareni svi uvjeti za ostvarivanje prava Kupca na popravak ili zamjenu proizvoda. Drugim riječima, Atila d.o.o. ima obvezu snositi troškove nastale u vezi popravka ili zamjene proizvoda u jamstvenom roku. Naručeni proizvodi pakiraju se i slažu na način da se redovitim rukovanjem u dostavi ne oštete. Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, kupac ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri uručenju pošiljke. Iznimno, prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke može se podnijeti nakon uručenja pošiljke u roku od 2 dana, samo ako kupac priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nije nastalo nakon uručenja. Potpisom potvrde o primitku pošiljke kupac potvrđuje da nema prigovora na dostavljene proizvode. Odbijanjem primitka neispravne pošiljke, dostavna služba će pošiljku vratiti Atila d.o.o. U slučaju skrivenog nedostatka proizvoda, a što kupac može utvrditi tek uvidom u proizvod, omogućuje mu se jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjena proizvoda ili umanjenje cijene. Prigovori se šalju e-mailom na: webshop@atila.hr, ili pismeno na adresu Atila d.o.o., Andrije Morovičića 9, 43000 Bjelovar. Atila d.o.o. će pismeno potvrditi primitak prigovora i odgovoriti u najkraćem roku, a najkasnije u roku 15 dana od zaprimanja prigovora (sukladno Zakonu o zaštiti potrošača). Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je dužan sam snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na povrat robe. U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Atila ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Pravo na jednostrani raskid ugovora: Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na svoje računalo s ovog linka ili raskid izvršiti popunjavanjem online obrasca na stranici Jednostrani raskid ugovora. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku 14 dana od dana primitka narudžbe. Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora: • ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje – ukoliko je bila otvorena nakon dostave; • ako je predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nepopravljivo pomiješana s drugim sadržajima; • ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok upotrebe. Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, kupac je o tome dužan obavijestiti ATILA d.o.o. i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili e-mailom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i e-mail adresu. ATILA d.o.o. će potvrditi primitak obavijesti o jednostranom raskidu. Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu predana u posjed roba koja čini predmet ugovora ili osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik. Ukoliko kupac jednostrano raskine ovaj ugovor, ATILA d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat primljenog novca, bez odgode, a najkasnije u roku 14 dana od dana povrata robe ili nakon dostavljenog dokaza da je roba poslana. Povrat novca vrši se uplatom na tekući račun kupca. Kupac je dužan robu poslati bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu. Kupcu se uplaćeni iznos vraća u cijelosti, što znači da se vraćaju i plaćeni troškovi dostave robe. Primjerice, ukoliko je kupac platio iznos od 250 kn, od čega je 215 kn cijena proizvoda, a 35 kn trošak dostave, na račun kupca se uplaćuje cijeli iznos od 250 kn. Troškove povrata robe snosi kupac. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe i dužan je nadoknaditi mogući gubitak vrijednosti proizvoda ukoliko taj gubitak vrijednosti proizlazi iz nepravilnog postupanja s robom, a do kojeg se dolazi provjerom kvalitete, značajki i načina djelovanja robe.
Izjava o sigurnosti pri plaćanju: Budući su načini plaćanja ili prilikom preuzimanja robe (pouzećem) ili virmanskim plaćanjem putem neke financijske institucije, ATILA d.o.o. ne dolazi u doticaj sa podacima na kartici kojom kupac plaća kupljenu robu pa je rizik kupca da će netko neovlašteno iskoristiti njegove podatke s kartice potpuno sigurni i nemoguće ih zlorabiti.
ATILA d.o.o. prije isporuke, proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda. Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati, odnosno pregledati pred prodavateljem u jednoj od poslovnica ATILA d.o.o.,a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave. Ukoliko ATILA d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko ATILA d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, ATILA d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i slićno. Načini isporuke: ATILA d.o.o. dostavu vrši isključivo na području Hrvatske. Dostava se izvršava do najbližoj adresi dostave navedenoj na narudžbi. Ako pristup nije slobodan, dostava i istovar vrše se na najbližoj lokaciji na kojoj je istovar moguć. Kupac može pošiljku preuzeti osobno u poslovnici ATILA d.o.o. koja se nalaze na adresi: Ivana Mažuranića 3, Bjelovar. Troškovi dostave: U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave koji se posebno plaćaju. Troškove dostave proizvoda čija ukupna cijena iznosi do zaključno 499,99 ili manje snosi kupac te isti iznose 35,00 kn, troškove dostave proizvoda čija ukupna cijena iznosi 500,00 kn ili više snosi ATILA,osim za artikle na kojima je posebno naznačen fiksni iznos troška dostave. Ako se iz tehničkih ili logističkih razloga dostava paketa odvija u više navrata, kupac ne plaća dodatne troškove slanja.
Opće informacije o korištenju www.atila.hr: Kupci su dužni prije početka korištenja web stranice www.atila.hr (dalje: web stranice) vlasnika ATILA d.o.o. upoznati se sa Općim uvjetima poslovanja web stranice. Ukoliko imaju dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja, mogu se obratiti na adresu e-pošte webshop@atila.hr. Pristupanjem web stranici ili korištenjem bilo kojeg dijela njezinog sadržaja korisnik prihvaća Opće uvjete poslovanja web stranice www.atila.hr, kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja predmetne web stranice te usluga koje se putem nje pružaju. Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga. Ukoliko se korisnik ne slaže s navedenim, dužan je prestati koristiti web stranicu i usluge koje se pružaju. Sadržaj web stranice je zaštićen autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu ATILA d.o.o.. ATILA d.o.o. omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. ATILA d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. ATILA d.o.o. ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili bez pogrešaka. Korisnik je suglasan s time da pristup web stranici ponekad može biti u prekidu ili privremeno nedostupan. Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. ATILA d.o.o. ni na koji način nije odgovorno za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.atila.hr Autori i druge fizičke ili pravne osobe uključene u stvaranje, proizvodnju i distribuciju www.atila.hr web stranice nisu odgovorni ni za kakvu štetu nastalu kao posljedica korištenja iste. ATILA d.o.o. zadržava pravo da onemogući pristup web stranici korisnicima u slučaju procjene da se ista koristi na neprikladan način. ATILA d.o.o. zadržava pravo odbiti pristup web stranici www.atila.hr bilo kome, na osnovu vlastitih procjena. Korisnik se obvezuje da će web stranicu www.atila.hr koristiti na način da ne ugrožava usluge u cijelosti. Neprimjereno korištenje web stranice www.atila.hr zabranjeno je i rezultira ukidanjem pristupa istoj. Korisnik je dužan čuvati podatke o svom korisničkom računu tajnima, te je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neautoriziranim korištenjem svog korisničkog računa. ATILA d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.atila.hr. Nastavak pristupanja web stranici ili korištenja bilo kojeg dijela njezinog sadržaja smatrat će se pristankom na izmijenjene ili dopunjene Opće uvjete poslovanja. ATILA d.o.o. savjetuje periodično provjeravanje Općih uvjeta poslovanja radi upoznavanja s eventualnim promjenama. ATILA d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa, kao i prava na pristup ili korištenje web stranicom. Obaveza korisnika je koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. ATILA d.o.o. ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osiguralo poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa. Izmjene Općih uvjeta poslovanja važeće su odmah po objavi na web stranicama www.atila.hr. Izjava o privatnosti Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.